Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia twojego zamówienia, obsługi twojej wizyty na naszej stronie oraz dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}
§ 1
Definicje
Użyte w
Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Adres pocztowy – imię i
nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku
miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania
lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa
miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
- Cennik dostaw – znajdujące się
na stronie internetowej dotyczącej każdego produktu zestawienie dostępnych
rodzajów dostawy i ich kosztów.
- Sprzedawca: EPuzio Krystian Puzio,
Adres: Nowy Nart 1a, 37-430 Jeżowe, NIP: 6020131748, REGON: 180979398.
- Oferta – ogłoszenie sporządzone
a następnie opublikowane przez Sprzedawcę w Sklepie.
- Dane osobowe – wszelkie
informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania
osoby fizycznej w rozumieniu art. 6 Ustawy o ochronie danych osobowych.
- Dostawca – podmiot będący
stroną Umowy sprzedaży Towaru prezentowanego w Ofercie internetowej
zawieranej z Klientem, obowiązany do dostarczenia Klientowi Towaru.
- Dropshipping – usługa zlecona
przez Sprzedawcę, a świadczona przez Producenta, polegająca na
bezpośrednim dostarczeniu Konsumentowi Towaru lub Towarów zakupionych za
pośrednictwem Sklepu. Producent nie jest stroną Umowy sprzedaży Towaru.
- Konsument – Kupujący będący
konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. z 2019r., poz. 1145).
- Kupujący – pełnoletnia osoba
fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną korzystająca ze
Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie z zamiarem zakupu Towaru w
Sklepie.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 380 z późn.
zm.).
- Państwo UE – państwo z
„terytorium Unii Europejskiej” w rozumieniu art. 2 pkt 3 Ustawy o VAT.
- Pośrednik – przedsiębiorca
zarządzający sklepem internetowym gapik.pl, pośredniczący w Umowie
sprzedaży na zasadach Dropshippingu.
- Regulamin – niniejszy Regulamin
świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Rozporządzenie Nr 1186/2009 –
Rozporządzenie Rady (WE) Nr 1186/2009 z dnia 16 listopada 2009 r.
ustanawiające wspólnotowy system zwolnień celnych (Dz.Urz.UE.L z 2009 r.
Nr 324 str. 23).
- Towar – stanowiące własność
Dostawcy rzeczy ruchome prezentowane w Ofercie internetowej.
- Umowa – umowa sprzedaży Towaru
lub Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana na odległość za
pośrednictwem Sklepu internetowego, pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
- Ustawa o ochronie danych
osobowych – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).
- Ustawa o prawach konsumenta –
ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.
827 z późn. zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług
drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.).
- Ustawa o VAT – ustawa z dnia 11
marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 710
z późn. zm.).
- Zamówienie – oświadczenie woli
Kupującego o chęci zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży Towaru lub
Towarów.
§ 2
Postanowienia
ogólne
- Właścicielem Portalu jest
EPuzio Krystian Puzio, Adres: Nowy Nart 1a, 37-430 Jeżowe, NIP:
6020131748, REGON: 180979398 zwany dalej Pośrednikiem.
- Przed przystąpieniem do udziału
w Ofercie internetowej należy zapoznać się z postanowieniami niniejszego
Regulaminu. Wzięcie udziału w Ofercie internetowej oznacza:
- akceptację postanowień
Regulaminu;
- wyrażenie przez Klienta zgody
na przetwarzanie danych osobowych w zakresie koniecznym do obsługi i
realizacji Zamówienia oraz wykonania praw i obowiązków w związku z
zawartą lub przyszłą Umową sprzedaży, zgodnie z Ustawą o ochronie danych
osobowych;
- wyrażenie przez Klienta zgody
na wykonanie przez Pośrednika Umowy Dropshippingu. Jednocześnie Pośrednik
informuje, że po spełnieniu Umowy Dropshippingu, Klient traci prawo do
odstąpienia od Umowy Dropshippingu na mocy art. 38 pkt 1 Ustawy o prawach
konsumenta.
- Oferta kierowana jest do osób
fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio ze
swoją działalnością gospodarczą lub zawodową, a więc występujących
w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
- Pośrednik nie jest stroną
zawieranej przez Klienta Umowy sprzedaży. Pośrednik oferuje usługę
pośrednictwa w zakupie Towaru opartą na modelu Dropshippingu oraz udziela
pomocy w jej realizacji, w szczególności poprzez przekazanie Zamówienia do
Dostawcy oraz przekazanie w imieniu Klienta Ceny.
- Za prawidłową dostawę Towaru
wyłączną odpowiedzialność ponosi Dostawca.
- Wszystkie informacje zawarte w
Ofercie internetowej, odnoszące się do Towarów (łącznie z cenami), nie
stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie
do zawarcia umowy z Dostawcą w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Zawarcie Umowy sprzedaży i
skuteczne dokonanie Zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy
wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Dostawcy. W
przypadku niezgodności informacji podanych w treści Oferty internetowej z
rzeczywistym stanem magazynowym Dostawcy, Klient jest informowany o tym
fakcie i ma możliwość zmiany Zamówienia w całości lub w części.
- W przypadku gdy zawarcie Umowy
sprzedaży jest niemożliwe wobec braku Towaru objętego Zamówieniem,
Dostawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży w
całości lub części, a Zamówienie zostaje w całości lub części anulowane, o
czym Klient otrzyma informację drogą elektroniczną, na podany przez niego
adres e-mail. Dokonana przez Klienta zapłata za zamówiony Towar, który nie
mógł zostać dostarczony, zostanie przez Dostawcę zwrócona niezwłocznie po
skutecznym poinformowaniu Klienta o niemożliwości zrealizowania
Zamówienia.
- Zdjęcia umieszczone w danej
Ofercie internetowej mają charakter informacyjny. Niewielkie różnice w
kolorze faktycznym i przedstawionym na zdjęciu mogą również wynikać z
różnic w ustawieniach monitora Klienta.
- Wobec Pośrednika nie
przysługują Klientowi żadne roszczenia mające związek z zawartą lub
przyszłą Umową sprzedaży. Stroną Umowy sprzedaży jest Dostawca. Pośrednik
udziela jednak Klientowi, w miarę możliwości, niezbędnej pomocy zarówno w
zakresie reklamacji Towarów składanej Dostawcy, jak i składania przez
Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Pomoc ta polega w
szczególności na możliwości składania przez Klienta bezpośrednio na adres
mailowy Pośrednika reklamacji (§ 7 Regulaminu) i oświadczenia o
odstąpieniu od Umowy sprzedaży (§ 6 Regulaminu), które następnie zostaną
przekazane Dostawcy.
- Pośrednik odpowiada wobec
Klienta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania w zakresie
przekazania Zamówienia do Dostawcy oraz w zakresie przekazania Dostawcy
uiszczonych przez Klienta należności z tytułu zawartej Umowy sprzedaży, w
szczególności Ceny.
- Majątkowe i osobiste prawa
autorskie do opisów oraz zdjęć składające się na prezentację Towaru
przysługują wyłączenie Dostawcy. Dostawca udzielił Pośrednikowi licencji
niewyłącznej na wykorzystanie zdjęć i opisów Towarów, zwalniając go
jednocześnie z wszelkiej odpowiedzialności względem podmiotów trzecich z
tytułu naruszenia praw autorskich względem przedmiotowych zdjęć i opisów
Towarów. Wszelkie roszczenia w tym zakresie należy kierować do Dostawcy.
- Sklep internetowy gapik.pl,
działający pod adresem gapik.pl, prowadzony jest przez EPUZIO, NIP:
6020131748, adres: Nowy Nart 1a, 37-430 Jeżowe. Dane kontaktowe: email
admin@gapik.pl.
§ 3
Składanie
Zamówień
1.
Informacje o Produktach podane w Portalu, w szczególności ich opisy, parametry
techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego, a stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w
rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient składając Zamówienie, składa
ofertę zakupu określonego Produktu na warunkach podanych w opisie Produktu,
skierowaną do Sprzedawcy za pośrednictwem Portalu.
2. Przed złożeniem Zamówienia Użytkownik powinien zapoznać się z opisem Towaru
zamieszczonym w Portalu.
3. Sposób składania Zamówienia:
3.1. Klient może składać Zamówienia na Towary znajdujące się w ofercie
Sprzedawcy za pośrednictwem Portalu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Złożenie Zamówienia nie wymaga Rejestracji i posiadania Konta;
3.2. W celu złożenia Zamówienia należy wejść na stronę Sklepu internetowego, a
następnie dokonać wyboru Towaru i złożyć Zamówienie podejmując kolejne
czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub
informacje (tj. podać dane niezbędne do dostarczenia zamówionego Towaru, wybrać
sposób płatności za zamówiony Towar oraz sposób jego dostarczenia), aż do momentu
uruchomienia przez Klienta funkcjonalności oznaczonej komunikatem „Zamawiam i
płacę”. W przypadku Klientów posiadających Konto dane niezbędne do złożenia
Zamówienia, w tym do dostarczenia Towaru, mogą być zapisane w ramach Konta;
3.3. Po otrzymaniu zamówienia obsługa sklepu je zweryfikuje i Klient
otrzyma do 2 dni roboczych wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki
zamówienia przez Sprzedawcę. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z
Klientem w celu potwierdzenia treści Zamówienia przez telefon. Z chwilą
otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w zdaniu pierwszym
powyżej, zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
3.4.W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści wiadomości o
otrzymaniu Zamówienia, należy skontaktować się ze Sprzedawcą przy pomocy poczty
elektronicznej, przesyłając wiadomość na adres: kontakt@gapik.pl.
4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 10:00, w soboty oraz w
niedziele i dni ustawowo wolne od pracy, obsługiwane będą następnego dnia
roboczego.
5. Klienta wiąże cena Towaru z momentu złożenia przez niego Zamówienia.
6. Do każdego zamówienia Sprzedawca wystawia paragon lub – w przypadku Klientów
niebędących Konsumentami – fakturę VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wymagane
jest zaznaczenie stosownej opcji przy Zamówieniu oraz podanie danych firmy wraz
z NIP.
§ 4
Dokonywanie
płatności – Ceny
- Pośrednik pośredniczy w
przekazaniu Ceny oraz ewentualnie innych należności z tytułu Umowy
sprzedaży należnych Dostawcy od Klienta.
- Wszystkie Ceny Towarów
umieszczone na danych Ofertach internetowych podawane są w walucie
polskiej i są cenami całkowitymi (brutto), w szczególności zawierają
informacje dotyczące kosztów dostawy. Koszty przesyłki podane w ofercie
zależne są od rodzaju przesyłki wybranej przez Klienta.
- Cena podana przy każdym Towarze
jest wiążąca dla Dostawcy od chwili kliknięcia przez Klienta przycisku
„Kup teraz”.
- Dopuszczalne są następujące
sposoby płatności:
- przelew bankowy;
- karta
płatnicza/kredytowa/Dotpay/Przelewy24/Payu/Tpay.
- Paypal
- Brak uznania należności z
tytułu Ceny na rachunku Pośrednika w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od
złożenia Zamówienia powoduje zwolnienie Sprzedawcy z obowiązku przekazania
treści Zamówienia Dostawcy (anulowanie Zamówienia), jeśli umowa zawarta
została za jego pośrednictwem.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu
dowód zakupu w formie elektronicznej lub w formie papierowej wraz z
przesyłką zawierającą Towar lub Towary.
- Kupujący wyraża zgodę na
przesyłanie dowodu zakupu drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany
przy składaniu Zamówienia.
§ 5
Realizacja
Zamówień
- Pod warunkiem dokonania przez
Klienta zapłaty całości Ceny, Pośrednik przekazuje Zamówienie Dostawcy
celem jego realizacji, w szczególności przesłania Towaru do miejsca
wskazanego przez Klienta. Pośrednik przekazuje również w imieniu Klienta
Cenę za Towar należną Dostawcy.
- Pośrednik zobowiązuje się
przekazać Dostawcy Zamówienie wraz z Ceną w terminie 7 (słownie: siedmiu)
dni roboczych od dnia zapłaty Ceny przez Klienta, a Dostawca zobowiązuje
się wysłać Towar w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni roboczych od dnia
otrzymania Ceny od Pośrednika.
- Po upływie 30 (słownie: trzydziestu)
dni roboczych od dnia otrzymania Ceny przez Dostawcę uznaje się, że paczka
z Towarem zaginęła. W takim wypadku Dostawca zwraca Klientowi Cenę albo
wysyła ponownie nowy Towar.
- Klient, odbierając Towar,
powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia
lub naruszenia opakowania należy, w obecności doręczającego, sporządzić
protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać
niezwłocznie przesłany do Pośrednika.
- Zakupiony przedmiot umowy jest
wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez
Kupującego w zamówieniu miejsca dostawy.
§ 6
Sposoby dostawy
Towary
zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy
wybrał Kupujący:
·
Za
pośrednictwem firmy kurierskiej
·
Kupujący
może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
§ 7
Uprawnienie
do odstąpienia od umowy
- Pośrednik informuje w imieniu
Dostawcy, że każdemu Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221
Kodeksu cywilnego przysługuje prawo odstąpienia od zawartej Umowy
sprzedaży, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, bez podania przyczyny
i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art.
34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta (kosztów odesłania
towaru).
- Klient może odstąpić od Umowy
sprzedaży (zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa),
składając Dostawcy – za pośrednictwem Pośrednika – oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać
wysłane mailowo, z wyróżnieniem w tytule wiadomości e-mail numeru
Zamówienia na adres e-mail podany w zakładce kontakt.
- Po złożeniu przez Klienta
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, Pośrednik niezwłocznie
informuje Klienta o terminie, sposobie i adresie, na który Klient ma
odesłać Towar. Termin ten nie może być krótszy niż 14 (słownie:
czternaście) dni.
- Dostawca ma obowiązek zwrócić
Klientowi dokonane przez niego płatności za Towar najpóźniej w terminie 14
(słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania Towaru odesłanego przez
Klienta. Dostawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się
na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Uprawnienia, o których mowa w §
6 ust. 1-4 Regulaminu dotyczą Umów sprzedaży zawieranych przez Klienta z
Dostawcą mającym siedzibę w Państwie UE. Do Umów sprzedaży zawieranych
przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w Państwie trzecim mają
zastosowanie przepisy prawa właściwe dla siedziby Dostawcy, które mogą się
różnić od przepisów obowiązujących w Państwach UE.
- Z uwagi na fakt, że Pośrednik
uzyskał od Klienta wyraźną zgodę na zawarcie Umowy Dropshippingu (tak § 2
ust. 1 lit. c Regulaminu) i przed rozpoczęciem świadczenia przez
Pośrednika Klient został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia
utraci prawo odstąpienia od Umowy Dropshippingu, Klientowi na mocy art. 38
pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od
Umowy Dropshippingu.
§ 8
Reklamacje
dotyczące Towarów
- Kupujący będący Konsumentem ma
prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie rękojmi za wady fizyczne
rzeczy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca odpowiada
za wady Towaru stwierdzone w ciągu 2 lat od jego dostarczenia.
- Reklamacje wynikające z
naruszenia uprawnień Klienta gwarantowanych prawnie należy kierować na
adres e-mail Pośrednika podany w zakładce kontakt (formularz zwrotów) lub w
formie pisemnej na adres: ul. Nowy Nart 1a, 37-430 Jeżowe w celu wstępnej
weryfikacji i ustalenia dalszych czynności. Pośrednik zobowiązuje
się do udzielenia nieodpłatnej pomocy Klientowi w przekazaniu reklamacji
Dostawcy. Reklamacje rozpatrywane są w terminach wynikających z właściwych
przepisów prawa.
- Uprawnienie, o których mowa w §
7 ust. 1 Regulaminu dotyczy Umów sprzedaży zawieranych przez Klienta z
Dostawcą mającym siedzibę w Państwie UE. Do Umów sprzedaży zawieranych
przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w Państwie trzecim mają
zastosowanie przepisy prawa właściwe dla siedziby Dostawcy, które mogą się
różnić od przepisów obowiązujących w Państwach UE.
- Reklamacja co do ilości towaru
oraz co do jego niezgodności z umową, która mogła być wykryta w chwili
dostawy ma być zgłoszona w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru.
§ 9
Reklamacje w
zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Pośrednik podejmuje działania w
celu zapewnienia poprawnego działania każdej Oferty internetowej, w takim
zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się
usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez
Klientów.
- Klient zobowiązany jest
niezwłocznie powiadomić o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
funkcjonowaniu danej Oferty internetowej.
- W reklamacji Klient powinien
podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości.
- Pośrednik zobowiązuje się do
rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni,
a gdyby nie było to możliwe, do poinformowania przed upływem tego terminu
Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ 10
Postanowienia
końcowe
- Niniejszy regulamin wchodzi w
życie z dniem 01.01.2021 roku.
- We wszystkich sprawach
nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy
powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Wszelkie spory związane z Umową
Dropshippingu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
NEWSLETTER
- W przypadku, jeśli
Administrator Serwisu świadczy usługę Newslettera, odbywa się to na
zasadach określonych w niniejszym Regulaminie i Polityce Prywatności.
- Użytkownik może zapisać się na
Newsletter.
- Przed dokonaniem zapisu na
usługę Newslettera, Użytkownik powinien uważnie zapoznać się z treścią niniejszego
Regulaminu.
- Korzystanie z Newslettera jest
bezpłatne i dobrowolne (po zapisaniu się na subskrypcję Newslettera).
- Użytkownik może zapisać się na
usługę wybranego przez siebie Newslettera, poprzez podanie swojego adresu
e-mail i wyrażenie zgody, o której mowa poniżej.
- Administrator Serwisu, po
uprzednim wyrażeniu zgody przez Użytkownika, ma prawo do wysyłania za
pośrednictwem Newslettera lub za pośrednictwem inaczej zatytułowanej
informacji e-mail informacji handlowych w rozumieniu UŚUDE, na wskazany
przez Użytkownika adres e-mail. Przesyłane informacje handlowe dotyczyć
będą jedynie Administratora Serwisu oraz podmiotów z nim współpracujących.
Newsletter przesyłany jest wyłącznie na podany przez Użytkownika adres
e-mail.
- W każdym czasie, Użytkownik ma
prawo zrezygnować z usługi Newslettera lub wysyłania za pośrednictwem
e-mail inaczej zatytułowanej informacji handlowej. Subskrypcję można
anulować korzystając z linku dezaktywującego, znajdującego się w treści
każdego z przesłanych Newsletterów lub za pośrednictwem przesłania
informacji e – mail na adres admin@gapik.pl Usunięcie konta Użytkownika z
bazy adresowej następuje w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przez
Administratora Serwisu zgłoszenia i może zostać zasygnalizowane komunikatem
potwierdzającym operację.
OCHRONA
DANYCH OSOBOWYCH
- RODO – rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Administratorem danych
osobowych jest EPuzio Krystian Puzio, Adres: Nowy Nart 1a, 37-430 Jeżowe,
NIP: 6020131748, REGON: 180979398.
- Dane osobowe będą przetwarzane
przez Pośrednika z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które
określono w RODO, Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych oraz zgodnie z Polityką prywatności stanowiącą załącznik do
Regulaminu.
- Przetwarzane są następujące
kategorie danych: imię, nazwisko, adres email, numer telefonu – w celu
zawarcia i wykonania umowy oraz w celach marketingowych, jeśli Kupujący
wyraził zgodę.
- Dane osobowe są przetwarzane
przez Pośrednika w celu realizacji zamówienia. Udostępnione dane osobowe
będą przechowywane w bazie danych Administratora i będą wykorzystywane w
celu prawidłowej realizacji umowy sprzedaży oraz, jeśli wyraziłeś na to
odrębną zgodę, w celach marketingowych w szczególności w celu informowania
o nowych produktach, usługach, promocjach oraz w celu przesyłania Ci
newslettera.
- Korespondencja związana z
zawarciem i realizacją umowy jest przechowywana w celu zawarcia i
wykonania umowy, rozpatrzenia reklamacji, a także dla potrzeb
rozstrzygania ewentualnych sporów. Administrator nie przetwarza adresu
email wynikającego z korespondencji w celu innym niż komunikacja w celu
realizacji Umowy.
- Dane osobowe mogą być
archiwizowane przez Pośrednika nie dłużej niż 126 miesięcy od dokonania
ostatniej sprzedaży, w przypadku danych przetwarzanych w związku z
zawarciem umowy. Dane przetwarzane na podstawie zgody mogą być
przetwarzane przez 7 lat od dnia udzielenia zgody na przetwarzanie danych
osobowych.
- Dane osobowe Kupującego będą
przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania.
Przetwarzanie takich danych jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym
wyrażeniu przez klienta zgody.
- Zgodnie z RODO Kupujący ma
prawo do wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania,
ograniczenia oraz usunięcia.
- Kupujący ma prawo sprzeciwu co
do sposobu przetwarzania jego danych przez Administratora. W tym celu
Kupujący może wysłać zgłoszenie na adres email admin@gapik.pl
- Nabywca w każdym czasie może
odwołać lub ograniczyć każdą ze zgód na przetwarzanie danych. W tym celu
Kupujący może wysłać zgłoszenie na adres email admin@gapik.pl
- Kupujący ma prawo otrzymać
swoje dane w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się
do odczytu maszynowego oraz żądać przesłania ich innemu administratorowi.
- Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, jednakże brak ich udostępnienia może uniemożliwić
zrealizowanie Zamówienia.
- Pośrednik stosuje pliki
„cookies”. Informacje zbierane przy pomocy „cookies” pozwalają
dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji
Użytkowników, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk
dotyczących korzystania przez Użytkowników ze Sklepu.
- Wyłączenie w przeglądarce
internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików „cookies” zasadniczo
nie uniemożliwia korzystania ze Sklepu, może jednak spowodować pewne
utrudnienia
- Dane, za zgodą Kupującego, są
przekazywane Sprzedającemu mającemu siedzibę na terenie Rzeczypospolitej
Polskiej w celu realizacji umowy sprzedaży. Wyrażenie zgody na przekazanie
danych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi realizację zawartej
umowy.
- Kupujący ma prawo zgłoszenia
sprzeciwu oraz skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Korespondencję dotyczącą danych
osobowych należy kierować na adres: ul. Sienkiewicza 85/87/8, 90-057 Łódź
lub pisemnie na ww. adres Administratora