Pomoc dla klientów
Nasz zespół ds. sprzedaży zawsze służy pomocą.
Odpowiedzi na typowe pytania dotyczące zakupów i zwrotów
Zamówienia i wysyłka / zwroty i wymiany
Jest to uwarunkowane wybraną metodą przesyłki której dostarczona zostanie paczka. Zazwyczaj jest to do 2 dni roboczych.
Konto można założyć w trakcie zamówienia lub klikając “Moje konto” w celu rejestracji.
W trakcie zamówienia lub Moje Konto -> Adresy, tam zmienisz adres rozliczeniowy oraz adres do wysyłki a także masz dostęp do faktury.
W meilu otrzymasz swój kod śledzenia.
Nie, nie będziemy przechowywać żadnych danych dotyczących informacji karty kredytowej.
Podatek VAT został doliczony do każdego z produktów.
Tak wysyłamy do każdego miejsca na świecie.
W 95 procentach przesyłki będą pakowane w jednej przesyłce. Czasami może się zdarzyć tak, że towar będzie umieszczony w 2 różnych paczkach.
Zwroty akceptowane są w terminie do 14 dni od otrzymania towaru lub w przypadku niedostarczenia zamówienia.
Produkt musi być w stanie nieużywanym oraz w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe, ze wszystkimi akcesoriami i wszystkimi zapakowanymi komponentami. Koszty wysyłki ponosi klient w przypadku osobistych powodów kupującego, takich jak niezadowolenie z koloru / jakości, zmiana zdania, zamówienie przez pomyłkę itp.
W przypadku gdy nie zostaną spełnione warunki, towaru nie przyjmiemy.
Zwrócimy pełny koszt towaru i koszty wysyłki, jeśli zwrot jest wynikiem naszego błędu lub wadliwego produktu. Prosimy o kontakt poprzez: Zwroty i reklamacje.
Prześlij nam zdjęcie produktów, które otrzymałeś z prośbą o zwrot na stronie: Zwroty i reklamacje, a my przeprowadzimy Cię przez kolejne kroki.
Jeśli chcesz zainicjować zwrot, wykonaj następujące czynności: Prześlij nam zdjęcie produktów, które otrzymałeś z prośbą o zwrot na stronie Zwroty i reklamacje, a my przeprowadzimy Cię przez kolejne kroki. Zwróć przedmiot na podany adres w wiadomości e-mail z odpowiedzią w ciągu 10 dni kalendarzowych i wyślij nam numer śledzenia po wysłaniu przedmiotu. Nie odsyłaj do nas zakupu, chyba że upoważnimy Cię do tego.
Prosimy o kontakt z naszym supportem po zapoznaniu się z wszystkimi pytaniami i odpowiedziami.
Jak najszybciej skontaktować się z obsługą klienta, ponieważ po wysłaniu nie ma możliwości zmiany adresu.
Wszystkie zamówienia można anulować, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone i musisz je zmienić lub anulować, musisz skontaktować się z nami w ciągu 12 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.
Prosimy o kontakt na pewno jak najszybciej postaramy się załatwić nietypowy problem.