Informacje

Potrzebujesz pomocy?

Napisz do Nas

Znajdziesz Nas na

Pomoc dla klientów

Nasz zespół ds. sprzedaży zawsze służy pomocą.

Odpowiedzi na typowe pytania dotyczące zakupów i zwrotów

Zamówienia i wysyłka / zwroty i wymiany

Jest to uwarunkowane wybraną metodą przesyłki której dostarczona zostanie paczka. Zazwyczaj jest to do 2 dni roboczych.

Konto można założyć w trakcie zamówienia lub klikając “Moje konto” w celu rejestracji.

W trakcie zamówienia lub Moje Konto -> Adresy, tam zmienisz adres rozliczeniowy oraz adres do wysyłki a także masz dostęp do faktury.

W meilu otrzymasz swój kod śledzenia.

Nie, nie będziemy przechowywać żadnych danych dotyczących informacji karty kredytowej.

Podatek VAT został doliczony do każdego z produktów.

Tak wysyłamy do każdego miejsca na świecie.

W 95 procentach przesyłki będą pakowane w jednej przesyłce. Czasami może się zdarzyć tak, że towar będzie umieszczony w 2 różnych paczkach.

Zwroty akceptowane są w terminie do 14 dni od otrzymania towaru lub w przypadku niedostarczenia zamówienia.

Produkt musi być w stanie nieużywanym oraz w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe, ze wszystkimi akcesoriami i wszystkimi zapakowanymi komponentami. Koszty wysyłki ponosi klient w przypadku osobistych powodów kupującego, takich jak niezadowolenie z koloru / jakości, zmiana zdania, zamówienie przez pomyłkę itp.

W przypadku gdy nie zostaną spełnione warunki, towaru nie przyjmiemy.

Zwrócimy pełny koszt towaru i koszty wysyłki, jeśli zwrot jest wynikiem naszego błędu lub wadliwego produktu. Prosimy o kontakt poprzez: Zwroty i reklamacje.

Prześlij nam zdjęcie produktów, które otrzymałeś z prośbą o zwrot na stronie: Zwroty i reklamacje, a my przeprowadzimy Cię przez kolejne kroki.

Jeśli chcesz zainicjować zwrot, wykonaj następujące czynności: Prześlij nam zdjęcie produktów, które otrzymałeś z prośbą o zwrot na stronie Zwroty i reklamacje, a my przeprowadzimy Cię przez kolejne kroki. Zwróć przedmiot na podany adres w wiadomości e-mail z odpowiedzią w ciągu 10 dni kalendarzowych i wyślij nam numer śledzenia po wysłaniu przedmiotu. Nie odsyłaj do nas zakupu, chyba że upoważnimy Cię do tego.

Prosimy o kontakt z naszym supportem po zapoznaniu się z wszystkimi pytaniami i odpowiedziami.

Jak najszybciej skontaktować się z obsługą klienta, ponieważ po wysłaniu nie ma możliwości zmiany adresu.

Wszystkie zamówienia można anulować, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone i musisz je zmienić lub anulować, musisz skontaktować się z nami w ciągu 12 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.

Prosimy o kontakt na pewno jak najszybciej postaramy się załatwić nietypowy problem.

Darmowa dostawa

Od zamówień powyżej 299PLN

14 dni na zwrot

14-dniowy okres zwrotu

Wysoka jakość

Produkty bezpieczne dla dzieci

Bezpieczna płatność

PayPal / MasterCard / Visa / Tpay